Spørsmål & svar

Noe du lurer på som ikke står her? Ta kontakt på hei@blome, eller ring 97022370

Abonnementet

Spm: Hva gjør jeg hvis jeg må reise bort eller skal på ferie?

Svar: Når du lager en konto hos oss får du oversikt over kommende leveranser, og kan hoppe over de du vil, eller sette abonnementet på pause så lenge du vil. 

Spm: Hvordan kansellerer jeg?

Svar: Du kan kansellere selv inne på din konto. Eller du kan sende epost eller ringe oss, så ordner vi det for deg. 

 

Leveransen

Spm: Når og hvordan leverer dere?

SvarLeveringen blir ivaretatt av vår eminente partner: "Porterbuddy", som leverer bukettene mellom 11 og 13 eller 17 og 22. Du vil få en melding dagen i forveien som angir når buketten kommer til deg innenfor en ramme av to timer, og som du kan svare på dersom du trenger å endre noe. 

Spm: Hva om jeg ikke er hjemme?

Svar: Hvis du ikke er hjemme kan vi sette blomstene utenfor, men dersom det er minusgrader eller veldig varmt, så trenger vi et alternativt sted å levere, kanskje naboen din kan ta i mot? 

Blomstene

Spm: Kommer buketten helt ferdig, eller er det noe jeg må gjøre?

Svar: Vi har snittet alle blomstene på forhånd, men det beste er å gjøre det igjen når de kommer til deg for maksimalt vannopptak. Du kan velge om du vil sette hele buketten rett oppi vasen, men kanskje aller finest blir det når du setter opp buketten en stilk av gangen, og lager din egen komposisjon. Ta gjerne kontakt hvis du vil få tips på hvordan du kan gjøre det. Noe av gleden med våre buketter, er nettopp å sette de opp selv, slik at man får sin helt egen komposisjon. Se forøvrig blomsterstell i undermenyen for tips på hvordan behandle blomstene.

 

Er det noe du lurer på som ikke er besvart her? Send en epost til: hei@blome.no så svarer vi kjapt!